Campus nyt

Hent en karriereguide ved administrationen / Career guide

Picture of Jacob Munkholm Jensen
Hent en karriereguide ved administrationen / Career guide
by Jacob Munkholm Jensen - Friday, 12 September 2014, 1:25 PM

Hent en karriereguide ved administrationen

Maskinmesterforeningens nye vejleder "Karrierevejen 2014-2015" er udkommet, og vi har modtaget så mange, at der gerne skulle være en til hver studerende ved AAMS.

Vi har stillet et lille bord op udenfor administrationen, hvor vi har stakket bøgerne til fri afhentning.

Du kan afhente en bog i løbet af uge 39 (15.-19. september). Herefter vil bordet blive fjernet igen.

Hvad kan du bruge den til
Karrierevejen er en bog som skal fungere som inspiration til de studerende, med inspiration til hvordan man skriver CV, søger job, hvad virksomhederne ligger vægt på etc. 

I bogen er der samtidig et portifolie af virksomheder, hvor virksomhederne beskriver hvad de laver og hvordan maskinmesteren arbejder i virksomheden. Man kan også se, hvordan man søger studierelevante studiejob og andre ting inden for den genre.

Picture of Rasmus Göttler Malmberg Ladefoged
Ang: Hent en karriereguide ved administrationen / Career guide
by Rasmus Göttler Malmberg Ladefoged - Friday, 12 September 2014, 1:55 PM

Vil i evt. Lige gemme en stak til MFU-13 der kommer på fremmøde i uge 40?

Picture of Jacob Munkholm Jensen
by Jacob Munkholm Jensen - Friday, 12 September 2014, 2:18 PM

Selvfølgelig vil vi det. Vi reserverer en bunke til alle MFU'ere, som så kan hente en bog hos mig i administrationen når I er på skolen.

Picture of Morten Olsen
by Morten Olsen - Tuesday, 23 September 2014, 8:03 AM

Kanon, jeg er på MFU Case 2, og kunne da også godt tænke mig én smile Vi er på fremmøde i næste uge, man-ons smile