Campus nyt

Ugens foredrag i uge 9: Commissioning i praksis / Lecture of the week (in Danish)

Picture of Jacob Munkholm Jensen
Ugens foredrag i uge 9: Commissioning i praksis / Lecture of the week (in Danish)
by Jacob Munkholm Jensen - Friday, 24 February 2017, 3:31 PM

Ugens foredrag i uge 9: Commissioning i praksis

Hvordan udfører man commissioning under byggeri af et hospital? Maskinmester og projektchef Jens Abildgaard Holm fortæller om hvordan MT Højgaard håndterede commissioning-processen under opførelse af nyt psykiatrisk hospital i Vejle.

Ugens foredrag, uge 9

Picture of Andreas Hermann Larsen
Ang: Ugens foredrag i uge 9: Commissioning i praksis / Lecture of the week (in Danish)
by Andreas Hermann Larsen - Saturday, 25 February 2017, 8:57 PM

Hej Jacob

Det er nogle spændende fordrag og forelæsninger der bliver afholdt på AAMS, men må sige det er rigtig skidt at i ikke gør mere ud af at optage dem eller live streame dem så alle dem der er på MFU også kan få glæde af de her tilbud. Det burde være muligt at i tænkte lidt mere på os, så vi ikke føler os helt udenfor.

Mvh.

Andreas

Ang: Ugens foredrag i uge 9: Commissioning i praksis / Lecture of the week (in Danish)
by Jacob Munkholm Jensen - Monday, 27 February 2017, 8:35 AM

Hej Andreas,

Vi gør hvad vi kan. Livestreaming er udelukket, da vi pt. ikke har udstyr til det. Vi optager foredragene når det er muligt og lægger optagelserne ud på vores youtube-kanal. Men det er desværre langt fra alle foredragsholdere, der bryder sig om at blive filmet, og det må vi acceptere. Optagelsen fra i sidste uge med Richard D. Lewis vil blive lagt ud i løbet af i dag.

MVH
Jacob

Picture of Per Kristiansen
by Per Kristiansen - Monday, 27 February 2017, 2:38 PM

Hej

Jeg kan forstå at der ikke er bemanding nok, men når der så er en foredragsholder der tillader at hans forelæsning bliver optaget, så er der ikke nogen der sørger for at der faktisk er batterikapacitet nok? Det må jeg sige at jeg har svært ved at forstå?

Jeg må også sige at jeg er noget overrasket over at en skole der profilerer sig som den eneste maskinmesterskole i Danmark der kører Fjernundervisning ikke har udstyr til rådighed til livestreaming?

MVH Per

by Jacob Munkholm Jensen - Wednesday, 1 March 2017, 8:55 AM

Foredraget vil blive optaget på video og senere lagt på campus:
http://campus.aams.dk/mod/wiki/view.php?pageid=1129