Campus nyt

Maskinmester-studerende søges til fritidsjob

Picture of Jacob Munkholm Jensen
Maskinmester-studerende søges til fritidsjob
by Jacob Munkholm Jensen - Tuesday, 2 October 2018, 8:48 AM

Vi er blevet kontaktet af en anlægsgartner, som har brug for AAMS-studerende, der gerne vil tjene lidt ved siden af studierne. Læs mere herunder:

Studiejobs

Søger du lidt ekstra økonomi til din SU, så tjek lige dette lille opslag. Jeg har et anlægsgartner-firma i Århus som har serviceret en større boligforening de sidste 3 år med hjælp til vinterbekæmpelse, saltning samt snerydning. Jeg har primært brugt unge mennesker fra maskinmesterskolen, med stor succes smile Så det vil jeg gerne fortsætte med.

Jobbet består af følgene:

• Mødested er Frydenlund Århus nord.
  • Mødetid er ca. kl. 4, men afhænger lidt af vejret. En normal vagt tager ca 4,5 time, ved snefald dog noget mere.
  • Jeg stræber altid på at kalde folk på job minimum 16 timer før mødetid som minimum, men DMI er min bedste ven og fjende i denne periode, så alt kan ske.
  • Der er kun vagter i weekenderne samt helligdage, inkl. jul og nytår.
  • I får en vagtplan der gælder hver anden weekend, vagter kan dog byttes indbyrdes, hvis man er forhindret.
  • Der kan ikke gives garanti for udkald, da vejret jo spiller meget ind.
  • I er 2 hold der hver især vil bestå af 1 bil, 1 traktor og 3-4 kollegaer.
  • Løn er fast til alle for de brugte timer.
  • Ønsker man at køre maskiner og har man div. erfaring, så noter det gerne.
  • Arbejdsperioden strækker sig fra 15. oktober til 31. marts 2019.
  • Der gives ikke arbejdstøj, kun div. regntøj og hansker. De varme støvler medbringer folk selv.
  • Arbejdet starter med en intro- og oplæringsaften.
  • Har I spørgsmål til arbejdet, så kontakt Martin Vang på tlf. 27283003.

Lyder ovenstående som noget for dig, så kontakt os snarest, da vinteren kan komme når som helst! smile Send gerne en mail, der KORT beskriver jeres interesse samt erfaring til jeanette@vanghave.dk, tlf 40592317.