Campus nyt

Kom til GF i Haddokks!

Picture of Jacob Munkholm Jensen
Kom til GF i Haddokks!
by Jacob Munkholm Jensen - Wednesday, 27 February 2019, 10:02 AM

Så er det blevet tid til ordinær generalforsamling i fredagsbaren Haddokks, som løber af stabelen allerede på fredag den 1. marts. Alle AAMS'ere opfordres kraftigt til at deltage. Næstformanden træder ud, og det er vigtigt at vi får en repræsentant i barens bestyrelse.

Haddokks

Det er Morten Baumann, maskinmesterstuderende, som stopper som næstformand, og det ligger ham meget på sinde at få flere AAMS'ere med i bestyrelsesarbejdet.

"Jeg har selv siddet i bestyrelsen uden at have haft forudgående kendskab til Haddokks, så dette er bestemt ikke et krav. Det vigtigste er at man har lyst til at repræsentere de studerende på AAMS, da fredagsbaren jo også er en del af AAMS. Det er været rigtig lærrigt for mig at være med, og det har udvidet mit netværk langt ind blandt de ingeniørstuderende. Ved at være en del af bestyrelsen i Haddokks bliver man en del af familien Haddokks, hvilket også indbefatter de rabatter og fordele, som bartenderne har i fredagsbaren og forskellige steder ude i byen," fortæller Morten Baumann om sit engagement i Haddokks.

Der er et månedligt bestyrelsesmøde, som ligger uden for normal undervisning. Overvejer du at stille op, eller er du bare interesseret i at høre mere, er du velkommen til at skrive til Morten på mail V16936@aams.dk

Lokation for generalforsamling: Inge Lehmanns Gade 10, 8000 Aarhus C, lokale 00.117 (Auditoriet)

Tidspunkt: Fredag den 1 marts kl 16:30. Der vil være øl og sodavand.

Dagsorden for mødet:

a. Valg af dirigent
b. Valg af referent og stemmetællere
c. Bestyrelsens beretninger til godkendelse
d. Godkendelse af regnskab
e. Valg af bestyrelsesmedlemmer
f. Diskussion af indkomne forslag
g. Eventuelt

Haddokks' vedtægter kan fås ved at skrive en mail til haddokks@campus.aams.dk.