Campus nyt

Tag med dine AAMS-studiekammerater på skiferie / Go skiing with your fellow students

Picture of Jacob Munkholm Jensen
Tag med dine AAMS-studiekammerater på skiferie / Go skiing with your fellow students
by Jacob Munkholm Jensen - Tuesday, 22 October 2013, 2:53 PM

Tag med dine AAMS-studiekammerater på skiferie

Studerende ved AAMS har nu mulighed for at komme på skitur til Alpe d´Huez i januar 2014. Det er Ski Festivalen Red Mountain, som arrangerer.

Programmet vil være spækket med masser af skiløb, koncertoplevelser, afterski og sociale arrangementer. Kort sagt - en skioplevelse, du ikke må gå glip af. Prisen for turen er kr. 3.395,-.

Ugeprogrammet vil være tæt pakket med aktiviteter på og uden for pisterne. Af aktiviteter kan bl.a. nævnes:

• Koncerter (Mads Langer, Dúné og Electric Lady Lab. 
  • Chillout Zone m. konkurrencer
  • Picnic
  • De Danske Universitets Mesterskaber

Og meget meget mere ...

Der er tilmeldelsesfrist den 1. november!

Læs mere om skiferien og tilmeld dig - klik her!

Picture of Christian Gram Johanson
Ang: Tag med dine AAMS-studiekammerater på skiferie / Go skiing with your fellow students
by Christian Gram Johanson - Tuesday, 22 October 2013, 3:34 PM

Ser ikke helt dumt ud, men facebook gruppen er lukket så man ikke kan melde sig ind i den. Derudover kan jeg ikke lige umiddelbart se hvordan man melder sig til turen?

Picture of Nicolai Frederik Bødker Ipsen
Re: Ang: Tag med dine AAMS-studiekammerater på skiferie / Go skiing with your fellow students
by Nicolai Frederik Bødker Ipsen - Wednesday, 23 October 2013, 1:04 AM

nej, eller specific pris?

MVH

Picture of René Pedersen
Ang: Re: Ang: Tag med dine AAMS-studiekammerater på skiferie / Go skiing with your fellow students
by René Pedersen - Wednesday, 23 October 2013, 8:07 AM

Det kan jeg ikke forstå da gruppen er givet som åben.
Gruppe: https://www.facebook.com/groups/211909938981128/

Yderligere er der fastgjort et opslag med booking link inde i gruppens begivenhed.

Begivenhed: https://www.facebook.com/events/305710652900473/

Picture of Jacob Munkholm Jensen
Ang: Tag med dine AAMS-studiekammerater på skiferie / Go skiing with your fellow students
by Jacob Munkholm Jensen - Wednesday, 23 October 2013, 9:37 AM

Hej alle,

Til jer, der forventer at tilmelde jer skituren, skal I være opmærksomme på afrejsedatoen den 24. januar. Det er en POTENTIEL eksamensdag. Jeg har modtaget nedenstående skriv fra studiekoordinator Karsten Jepsen:

"Der er i den pt. meget foreløbige eksamensplan en del klasser, der har eksamen d. 24. januar. Af hensyn til planlægning med censorer kan jeg ikke oplyse detajler om planen på nuværende tidspunkt, da alt afhænger af om jeg kan få censorer til de ønskede dage.

En løsning kan være, at deltagere på rejsen aftaler med deres klasse at de skal til eksamen d. 23, så de er fri til at rejse d. 24. Der er afsat 2 dage til stort set alle eksaminer, dog ikke valgfag. Værksted V1 har eksamen hele uge 4, og bør ligeledes snakke med lærerne om der kan aftales eksamen inden d. 24.

Det betyder at hvis man skal på skitur, kan alle andre end 5. semester aftale sig til eksamen senest d. 23, det kan dog være lidt svært ved gruppeeksamen som f.eks. 4. sem. automationsprojekt. 5. semester må væbne sig med tålmodighed lidt endnu, chancerne er dog gode.

Man skal også være opmærksom på, at hvis man dumper en eksamen og skal til reeksamen, så er man på skiferie det meste af den tid, hvor man skal forberede sig til reeksamen."

Husk derfor før tilmelding at sikre jer, at I ikke skal til eksamen den 24. januar!

Picture of René Pedersen
by René Pedersen - Thursday, 24 October 2013, 3:32 PM

Her er tre gode grunde til at invitere din ven eller veninde med til Red Mountain Ski Festival.

1.       Afbestillingsforsikringen dækker nu både alm. eksamen, samt re-eksamen helt frem til d. 23. december 2013

2.       Vi offentliggøre snart, det bedste der er sket for universitetsskirejser siden Red Mountain Ski Festival blev introduceret  

3.       Red Mountain er mere end bare Val Thorens. Red Mountain samler det bedste fra vinteren et sted - Red Mountain er oplevelser.

Picture of Lars Kristian Overgaard Larsen
by Lars Kristian Overgaard Larsen - Friday, 22 November 2013, 10:14 AM

Hej Rene, jeg har en kamerat der godt kunne tænke sig at tage med os på ferie, jeg ved godt at tilmeldingsfristen er overskredet ? Men på deres hjemmeside kan jeg stadig skrive vores gruppe nummer... kan jeg stadig nå at tilmelde ??